سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تسمه مدولار

ایران ویرا ارائه دهنده تسمه، تسمه تایم، تسمه تایمینگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتی، خرید تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ایران جهت سفارش با شماره های02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائید


با توجه به آنکه زندگی امروزه به سمت صنعتی شدن با سرعتی بالا حرکت می کند و صنعت به بخش مهم و جداناشدنی زندگی امروزه تبدیل شده است ضرورت دارد با به روز بودن در حوزه ای چنین مهم که همه زوایای زندگی ما را در بر دارد اطلاعات جامعی در اختیار داشته باشیم.اما صنعت معطوف به یک چند بخش ساده نمی شود و گستردگی و بسیاری دارد اما در صنعت انتقال نیرو را می توان قلب تپنده دانست به طوری که اگر انتقال نیرو اتفاق نیفتد با مرگ صنعت رو به رو میشویم.نکته مورد توجه و مربوط به این مطب که با عنوان تسمه مدولار برای شما عزیزان آماده شده است و به حوزه تسمه مربوط می شود وظیفه بسیار مهم انتقال نیرو را در صنعت به عهده دارد.
البته این انتقال نیرو برای فواصل زیاد کاربرد دارد و تسمه در واقع باعث انتقال نیرو بین دو محور با فاصله از هم میشود و باعث به جریان افتادن حیات صنعتی می گردد.حتما با مطالعه مقالات پیش تر ارائه شده در مورد تسمه و گستردگی ها و انواع تسمه ها و کاربرد های آنها و همچنین تفاوت های انواع تسمه ها اطلاعاتی به دست آورده اید،برای یاد آوری شما را به برخی مطالب مربوطه ارجاع می دهیم در ادامه متن.
اما تسمه مدولار،یکی از انواع تسمه ها که امروز در این مطلب میخواهیم اطلاعاتی در مورد این نوع تسمه را در اختیار شما بگذاریم،دارای ویژگی های کاربردی و حیاتی است که بعد از شناخت تسمه مدولار پی می بریم به این موضوع که اگر چنین تسمه ای وجود نداشت ما امروزه از داشتن چه چیزهایی محروم بودیم.
مشاهده این مطلب»»انواع تسمه

 

تسمه نقاله

در لینک بالا ما شما را به مقاله ای در مورد انواع تسمه راهنمایی کردیم تا با مطالعه انواع تسمه و مزیت های انها برای پرداختن به تسمه مدولار آماده شوید.
تسمه مدولار از انواع تسمه ها زیر مجموعه تسمه نقاله می باشد و یکی از انواع تسمه های نقاله به شمار میآید برای همین است که قطعا در دسته بندی اصلی انواع تسمه شما کمتر می توانید با تسمه مدولار برخورد کنید این موضوع تنها به این خاطر است که تسمه مدولار از زیر مجموعه های تسمه های نقاله می باشد.تسمه های نقاله بی تردید برای شما آشنا هستند اما ما برای شما در ادامه لینک مقاله ای در این مورد را ارائه میدهیم تا ابتدا تسمه نقاله را بشناسید اگر مطالب پیشین را مطالعه نکرده اید و سپس به یکی از انواع تسمه های نقاله یعنی تسمه مدولار برسیم.
اهمیت شناخت تسمه مدولار در این است که امروزه با سرعت بسیار زیادی این نوع تسمه در صنایع در حال به کارگیری می باشد به ویژه در صنایع غذایی که می توان پیش بینی کرد تسمه مدولار قطعا در آینده ای نزدیک جایگزین تسمه های نقاله پیشین خواهد شد.
اما چرا تسمه نقاله مدولار تا این حد و با این سرعت در حال رشد و به کارگیری در صنایع مختلف می باشد و چه چیزی باعث می شود تسمه مدولار امروزه به اکثر هم خانواده های خود در نوع نقاله ترجیح داده شود؟بی شک مزایا و ظرفیت هایی دارد که تا این حد توانسته است توجهات را به خود جلب کند.اما این ویژگی ها چیست؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به برسی ویژگی های تسمه مدولار بپردازیم.
مشاهده این مطلب»»خرید تسمه نقاله

 

تسمه مدولار چیست؟

همان طور که پیش تر ذکر کردیم تسمه مدولار یکی از انواع تسمه های نقاله می باشد که وظیفه حمل را بر عده دارند.برای کالا های تولید شده و یا در حال تولید، حمل آنها در پروسه تولید و یا در انتهای تولید از اهمیت ویژه ای برخوردار است که تسمه نقاله وظیفه این مهم را بر عهده دارد اما یک سری نیاز های ضروری برای حمل و یک سری الویت ها در هزینه های تعمیر و نگهداری باعث می شود که تسمه مدولار به کار گرفته شود.
تسمه مدولار،از جنس پلاستیک و از انواع تسمه های نقاله می باشد که به علت ویژگی های خود و و در راس آنها کاهش هزینه های مربوط به تعمیر و نگهرداری مورد استفاده و مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است اما ویژگی های اصلی تسمه مدولار در چیست؟
مشاهده این مطلب»»تسمه نقاله و انواع آن

تسمه مدولار

تسمه مدولار که یکی از انواع تسمه نقاله می باشد، تماماً از جنس  پلاستیک مقاوم و محکم  بوده و از سر هم بندی کردن قطعات پلاستیکی کوچک با سایز استاندارد ساخته می شوند، با در کنار یکدیگر قرار دادن این قطعات کوچک پلاستیکی می توان تسمه نقاله ای با عرض و طول مشخص، مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بدست آورد که با توجه به پلاستیکی بودن آن در بسیاری از خطوط شستشوی مواد بهداشتی و غذایی کاربرد دارد. در واقع پلاستیکی بودن تمام اجزاء تسمه نقاله مدولار اعم از قطعات کوچک تسمه، پیم، قفل و چرخ دنده های حرکتی زیر نوار، این نوع تسمه را به گونه ای ضد آب کرده است.
مصرف تسمه نقاله مدولار به ویژه در صنایع غذایی روز به روز در حال افزایش بوده و قابلیت نصب پروفیل در آن برای خطوط شیبدار و همچنین امکان استفاده از نوع مشبک (سوراخدار) جهت دفع آب، آن را پرکاربردتر نیز کرده است. دیگر مشخصه تسمه نقاله مدولار که آن را بسیار اقتصادی کرده است قابلیت ترمیم و جایگزینی قطعات آسیب دیده می باشد.